GoodDrama for your Android™ device Free download from Google Play™  

AnimeToon.TV   GoodManga.Net

Flower Boy Next Door Episode 2

Video not playing or cut off midway? Refresh and clear your cache, it can solve 95% of the loading problem. If all else fails, report the video.

Flower Boy Next Door Episode 2 English Sub

AnimeToon.TV   GoodManga.Net

Comments (105) ADD COMMENT

Avatar image

wat3

oohh my she is cornrd
3 months ago . Report . Reply
Avatar image

Maya-k

part 1 6:26 ,big bang's advertisement of G-market ,YAY!!wait a sec ......i thought only G-dragon stars this advertisement
3 months ago . Report . Reply
Avatar image

Helen

Why's there so many Samsungs? o.O
4 months ago . Report . Reply
Avatar image

chanu

cause its korea
4 months ago . Report
Avatar image

Tutsiee

Ohmyghad. Enrique is so adorable. So cute<3 I want him to end up with Dok mi (park shin hye)
6 months ago . Report . Reply
Avatar image

Enri

My gosh ENRIQUE IS SO CUTE!
7 months ago . Report . Reply
Avatar image

mielhoneybabe

I watched this because of Prime Minister's Chief Kang. It was sad for me that he didn't end up with Nam Da Jeung (YoonA). :( Lol. <3 So now I want him to end up with Go Dok Mi :">
8 months ago . Report . Reply
Avatar image

Buddy

haha i came here for the same reason too! :D <3
2 weeks ago . Report
Avatar image

Poose963

I need to be in tht apartment !
8 months ago . Report . Reply
Avatar image

XOXO

Everyone wants to be in that apartment
About 5 months ago . Report
Avatar image

HateBully

Up until this episode, it looks like the reason behind Dok Mi being anti social is because of getting bullied, causing her to be afraid of facing people. This theme of drama might look a bit gloomy but sadly there are a lot of people who has the same problem as her. Ergh and those bullies just act nice as he/she didn't do anything wrong in the past.......
9 months ago . Report . Reply
Avatar image

IshKwon

OMO!!! Ji-yong ! G dragon. waaaaah. Gmarket, hahaha. Enrque is so so cute.:)
About a year ago . Report . Reply
Avatar image

lala

Enrique smile is PERFECT
About a year ago . Report . Reply
Avatar image

CowsEatGrass

Ah, she reminds me of myself... social anxiety ._.
About a year ago . Report . Reply
Avatar image

neKo

haha same here
About a year ago . Report
Avatar image

merry

same hereeeeeeeeee
2 months ago . Report
Avatar image

JeonKim08

the guys around her are all good looking men hahahaha she is soooo weird
About a year ago . Report . Reply
Avatar image

J-ee

omg BIGBANG advertisement :D:D:D:D:D
About a year ago . Report . Reply
Avatar image

MrsLeeMinHo

Why are there advertisements during the drama??
About a year ago . Report . Reply
Avatar image

cheryll-aisyah

yeahh so annoying....
About a year ago . Report
Avatar image

DramaAddict

unlike other drama..
About a year ago . Report
Avatar image

Jay1

I should watch this drama before because my friend recommend this drama to me and i thought im not gonna like it but when i watch it right now i really like this drama ahahaha
About a year ago . Report . Reply
Avatar image

watat

is she paranoid?
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

LizMagix

i think she has agrophobia, a fear of going outside/ being in public places
1 year ago . Report
Avatar image

trisha

where can i download it for free....
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

HyunBin

Use Internet Downloader
1 year ago . Report
Avatar image

JinxBandit

install Internet Download Manager u can download all movie online. just click play n IDM will pop up
1 year ago . Report
Avatar image

anita

Yeah it b locked i thouh it was just my internet connection :-(g
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

LALALA

ohh so the bitchy girl in this drama is also the one in My gf is a gumiho interesting....i find her really pretty..i hope in the future she gets a lead role where shes actually place a nice person xD
1 year ago . Report .
Avatar image

Gwiyome

NO.. SHE is not fucker... She is PARK SHIN HYE not SHI MIN AH
1 year ago . Report
Avatar image

Misaki

Yes . Its Park Shin Hye . Remember from Heartstrings :)
1 year ago . Report
Avatar image

Skoffy

Lol, Lalala wasn't talking about the lead girl, was talking about the bitch-type character, the one that's mean to the lead girl, who is the same person that plays the bitch-type character in My Girlfriend is a Gumiho. Lrn2rd.
1 year ago . Report
Avatar image

asdaasw

Shes from hes beautiful too :DDD
1 year ago . Report
Avatar image

Snoopy

LALALA was takling about Park Soo Jin :)
1 year ago . Report
Avatar image

Aismilenurul

it works, i can still watch this episode
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

ufuomanefe

omg why is episode 2 blocked, am so so sad
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

sweety

oh my god what happen ....i can't watch this drama all blocked.......
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

ankitasingh810

omg why d hell did this happen whyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

ankitasingh810

Plzzzzz i want to see the nxt episode all the videos are blocked
1 year ago . Report
Avatar image

Chock-Dee

DAMN..!!!!
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

Song009

BLOCKED!!!
About 2 years ago . Report . Reply
No html allowed. Max 1000 chars.
No html allowed. Max 1000 chars.
Only alphabets, numeric digits, underscore (_), and dash (-) are allowed. Min. 4 chars and Max 16 chars.
Anti spam code:
Please enter the character as shown in the image above. Alphabet case doesn't matter.
Max 500 chars.
Max 500 chars.
Anti spam code
Please enter the character as shown in the image above. Alphabet case doesn't matter.

Video Already Reported!

You have already reported this video.

Video Already Reported!

A guest has already reported this video using your current IP address ().
Max 500 chars.
Max 500 chars.
Anti spam code
Please enter the character as shown in the image above. Alphabet case doesn't matter.

Download Already Reported!

You have already reported this download.

Download Already Reported!

A guest has already reported this download using your current IP address ().
Max 500 chars.
Max 500 chars.
Anti spam code:
Please enter the character as shown in the image above. Alphabet case doesn't matter.

Comment Already Reported!

You have already reported this comment.

Comment Already Reported!

A guest has already reported this comment using your current IP address ().
Avatar image

name

cbody
timestamp . Report . Reply
Avatar image

name

timestamp . Report