GoodDrama for your Android™ device Free download from Google Play™  

AnimeToon.TV   GoodManga.Net

Full House Episode 11

  • * Download Full House Episode 11 in High Definition Quality (HD)
  • * You can make a difference by donating to us. Thank you!  
Video not playing or cut off midway? Refresh and clear your cache, it can solve 95% of the loading problem. If all else fails, report the video.

Watch Full House Episode 11 English Sub

AnimeToon.TV   GoodManga.Net

Comments (31) ADD COMMENT

Avatar image

jcjc

i cried on the last part.
About 3 weeks ago . Report . Reply
Avatar image

lalupa

the last part of this episode is so touchy..i couldnt bear my tears, feel so pain with Ji Eun..
3 weeks ago . Report . Reply
Avatar image

NykOfTheSouth

3:27 - part 2.. Hye Won's assistant spotted.. OMG she is prettier than her boss.. I wanna ask her out... :)
3 months ago . Report . Reply
Avatar image

Jay1

THEY ARE GETTING DIVORCE lol ahaah
5 months ago . Report . Reply
Avatar image

Jay1

Oh!!! right Ijust remembered that the last scene that they are getting divorce is just like We Got Married ahaha lol and also that thing when they use marker to make a ring is just like ADAM Couple and KHUNTORIA Couple in WGM they did it like that when they dont have rings ahaha peace just sharing
5 months ago . Report
Avatar image

Nora

Something I have noticed o.o the toothbrush !! its changed every time o.o xD well any way .-. i really like this drama .. i feel irritated and angry at both HW and YJ but well .. the drama won't be fun to watch if everything was just so easy :3 I actually started this drama at 12 a.m today o.o and its 2:20 p.m now and am in the 11th ep .-. i think i will finish it by night xD Aja Aja for me *-*
5 months ago . Report . Reply
Avatar image

Omeghan

the audio has become quite echoey over the past several episodes.
6 months ago . Report . Reply
Avatar image

Molla

I am so annoyed with that bra girl. I hate that she was always like, "Promise me this, promise me that." SUIT YOURSELF BITCH YOU AINT YOUNG JAE'S LOVE ANYMOWWWEE
About 7 months ago . Report . Reply
Avatar image

Lazy

I saw RAIN FAKE SMILE......Yeah....His smile full of sadness....Come on...Just dam admit that you already fall in love with her.....COME ON DUDE.....
About 8 months ago . Report . Reply
Avatar image

QAESRDTFYTGY

Omg I'm crying he's so adorable dong all that for her ......
9 months ago . Report . Reply
Avatar image

ILOVERAIN

Omo its like the opposites now... hahaha no he is always waiting and she's yelling this sentence "If you do this or say that again you're dead " which he always said in the end of an argument. HAha its so funny. Omg its so adorable, he's so cute.
9 months ago . Report . Reply
Avatar image

semz

he always kicks her bike LOL
About a year ago . Report . Reply
Avatar image

buzzerbeat

I cannot.. young jae's efforts. he really loves ji eun. why is this happening?? :'(
About a year ago . Report . Reply
Avatar image

jejouni

is it me or the sound is broken? tested it with my music player but its weird,
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

Omeghan

yes the sound /audio is off some how. very weird noises.
6 months ago . Report
Avatar image

coraline

Young-Jae disagreed with the divorce because Ji-Eun is the closest person to him and he wants to keep her by his side but when Ji-Eun told him she loved him, he said he can't be with her anymore because he thinks that he makes her so miserable that she'd make up a lie so heavy (that she loves him) just to get away from him. He agrees to separate because he believes it's the way to make her happy even though it hurts him to agree. You can see the context of my explanation once you've watched the early parts of the next episode. This is just my theory hahaa...
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

huwad214

when RAIN does his smile it resembles the smiles of JKS on you're beautiful.
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

LALALLALA

I know right? I noticed that too.
About a year ago . Report
Avatar image

ALMIRA

ouch! your heart is yours..Young Jae said..
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

KimChi07

i dont get why theyre being like this!!! they both like each othe and everyone already thinks that theyre together so why cant they stay together? uuurrrrgggghhh i want them to hurry up and end up together!!!lol
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

KDfanatic

it's what the writer want them to be..hihi..chillax..enjoy watching..
1 year ago . Report
Avatar image

everyours

she searches for the finger in the soup.. lol..
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

CCDD

Yeah, lol. I was laughing so hard at that XD
1 year ago . Report
Avatar image

ruby

yes! ha ha ha
About a year ago . Report
Avatar image

Jay1

yeah ahahaha
5 months ago . Report
Avatar image

desiree

I don't understand the part wherein he won't agree to the divorce but he also said "From now on, I can't be with you anymore" I mean, he didn't agree to the divorce because he cares right? But why doesn't he want to be with Ji-Eun?
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

bikyo

i dont understand them, they love each other yet they want to be apart, ahhhhhhhh :*(
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

Ramla

Omg, her Jokes is so lame LOL, she should stop saying that hehe..... Why cant he say to her that he likes her ughh,...
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

ashley

... i like it but the guy is so mean
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

drama_addiction

he can't say that to her. he has to say wait for me to like u or something :'(
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

ashley

omg he is so cruel :'(
About 2 years ago . Report . Reply
No html allowed. Max 1000 chars.
No html allowed. Max 1000 chars.
Only alphabets, numeric digits, underscore (_), and dash (-) are allowed. Min. 4 chars and Max 16 chars.
Anti spam code:
Please enter the character as shown in the image above. Alphabet case doesn't matter.
Max 500 chars.
Max 500 chars.
Anti spam code
Please enter the character as shown in the image above. Alphabet case doesn't matter.

Video Already Reported!

You have already reported this video.

Video Already Reported!

A guest has already reported this video using your current IP address ().
Max 500 chars.
Max 500 chars.
Anti spam code
Please enter the character as shown in the image above. Alphabet case doesn't matter.

Download Already Reported!

You have already reported this download.

Download Already Reported!

A guest has already reported this download using your current IP address ().
Max 500 chars.
Max 500 chars.
Anti spam code:
Please enter the character as shown in the image above. Alphabet case doesn't matter.

Comment Already Reported!

You have already reported this comment.

Comment Already Reported!

A guest has already reported this comment using your current IP address ().
Avatar image

name

cbody
timestamp . Report . Reply
Avatar image

name

timestamp . Report