GoodDrama for your Android™ device Free download from Google Play™  

AnimeToon.TV   GoodManga.Net

Personal Taste Episode 11

  • * Download Personal Taste Episode 11 in High Definition Quality (HD)
  • * You can make a difference by donating to us. Thank you!  
Video not playing or cut off midway? Refresh and clear your cache, it can solve 95% of the loading problem. If all else fails, report the video.

Watch Personal Taste Episode 11 English Sub

AnimeToon.TV   GoodManga.Net

Comments (49) ADD COMMENT

Avatar image

fangirl

LOL! THEY LOOK SOOOOO GOOOODDD TOGETHER! hahaha... I can't help but laugh when they were about to kiss..Gae In's action was just soooo... HAHAHA... cute!!
3 months ago . Report . Reply
Avatar image

Shai

I have become more curious about Jeju Island because I always hear it in KDramas.. I feel like going there too T_T
3 months ago . Report . Reply
Avatar image

Choppercandy

me too! =D
3 months ago . Report
Avatar image

Natalie

lee min ho is <3 !!!!!!!
4 months ago . Report . Reply
Avatar image

genie

I watch this because of Lee min ho.. so cute :-)
4 months ago . Report . Reply
Avatar image

nhorlyn

i love you lee min ho.. i wish you will kiss me once
About 5 months ago . Report . Reply
Avatar image

lmhfreak17

han chang ryul who d hell r yu to disturb der kiss >_< ahahaha gt lost man :D:D
6 months ago . Report . Reply
Avatar image

Shishi

Seriously? After the kiss she still doesn't know he's gay? Girl pls.
7 months ago . Report . Reply
Avatar image

Shishifail

Oh wait.... *not gay
7 months ago . Report
Avatar image

thinu

LOL.. game over guys!
8 months ago . Report . Reply
Avatar image

vethan

i love when lee min ho say that "game over"
About a month ago . Report
Avatar image

sylvia-ss501

omg.lee min ho oppa is toooo good
9 months ago . Report . Reply
Avatar image

btrbsbsujufan

Haha, Chang Ryul's face when Jin Ho kissed Gae In.
About a year ago . Report . Reply
Avatar image

Beau20

When Gae In hugged Jin ho back, so heaven!! Rawwwwrrrr!!!
About a year ago . Report . Reply
Avatar image

L__L

Game over bitches!! Ahahaha
About a year ago . Report . Reply
Avatar image

thinu

yeah..
8 months ago . Report
Avatar image

Zineb

*Shut the mouth* OMG Lee Min Ho Sunbae, you are a killer ! :$
About a year ago . Report . Reply
Avatar image

LoveK

His English is Pathetic...Shut your mouths!!! It sounded just like Gil Ra Im in Secret Garden...it is mouth and not mouths...Oppa you really and badly need English Lessons. Your English in Heirs was even worst...whey? whey? when will you ever pick up??
5 months ago . Report
Avatar image

9889

u dnt have to laugh about it........english is not his mother tongue so there is no need to be 100/100 crct...........
About 4 months ago . Report
Avatar image

Shai

People from the Philippines have a different language too, How come they speak English well?
3 months ago . Report
Avatar image

tsunadesama

i love the BTS hillarious XD
About a year ago . Report . Reply
Avatar image

Riley

For some reason, I kinda can't wait for Ga In's dad to return
About a year ago . Report . Reply
Avatar image

Happyfish

Me too, he said he was going to come sooner then she expected. Where is he ?
About a year ago . Report
Avatar image

Hariso

if you watched this drama properly you should know that he is in England cause that creepy laugher said that he will go there if is needed
About a year ago . Report
Avatar image

Jessy

I really love to watch the bts,it makes me laugh
About a year ago . Report . Reply
Avatar image

bronzegoddess

11 episodes later, Gae In is still the stupidest woman on earth.
About a year ago . Report . Reply
Avatar image

Commentator

Doesn't Hye Mi Look like Paris Hilton?
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

Ignatius

Now that you mention it, yes, she does!!
About a year ago . Report
Avatar image

JannFraulien

nice one... "Game Over" kiss-kiss-kiss >______<
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

girl

Gae in shouldnt kiss back..a damn good drama
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

saphire

that KISS is the highlight of this episode:) its really romantic
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

Glimlight

awww poor director qq
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

Yalira

This kiss *___* I want to get something like that, too. And with the phrase "It's Game over" <3 Just so damn awesome
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

bellabow13

awwwwwwwww this is the cutest and sweet episode i seen so far !! cant wait till the ending .. a lot more sweetness is coming our way xD and LOL the ending made me laugh when they laugh during filming !! i wish this drama would have episode 17 - the last episode where they only show the back stage during filming .. that would be funny bcus it look like they had a lot of fun during filming it :D
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

daddou

That's a lot for one episode, a lot of love, romance. Aigooo
1 year ago . Report . Reply
No html allowed. Max 1000 chars.
No html allowed. Max 1000 chars.
Only alphabets, numeric digits, underscore (_), and dash (-) are allowed. Min. 4 chars and Max 16 chars.
Anti spam code:
Please enter the character as shown in the image above. Alphabet case doesn't matter.
Max 500 chars.
Max 500 chars.
Anti spam code
Please enter the character as shown in the image above. Alphabet case doesn't matter.

Video Already Reported!

You have already reported this video.

Video Already Reported!

A guest has already reported this video using your current IP address ().
Max 500 chars.
Max 500 chars.
Anti spam code
Please enter the character as shown in the image above. Alphabet case doesn't matter.

Download Already Reported!

You have already reported this download.

Download Already Reported!

A guest has already reported this download using your current IP address ().
Max 500 chars.
Max 500 chars.
Anti spam code:
Please enter the character as shown in the image above. Alphabet case doesn't matter.

Comment Already Reported!

You have already reported this comment.

Comment Already Reported!

A guest has already reported this comment using your current IP address ().
Avatar image

name

cbody
timestamp . Report . Reply
Avatar image

name

timestamp . Report