GoodDrama for your Android™ device Free download from Google Play™  

AnimeToon.TV   GoodManga.Net

Running Man Episode 157

  • * Download Running Man Episode 157 in High Definition Quality (HD)
  • * You can make a difference by donating to us. Thank you!  
Video not playing or cut off midway? Refresh and clear your cache, it can solve 95% of the loading problem. If all else fails, report the video.

Watch Running Man Episode 157 English Sub

AnimeToon.TV   GoodManga.Net

Comments (36) ADD COMMENT

Avatar image

marsya

woahh... great one! I feel like watching drama, haha.. Yoo Jae Suk is really convincing as defense attorney :D
1 month ago . Report . Reply
Avatar image

Cinamaroll

Ah! I should have known, lol. And I'm happy that other people feel that same regarding HaHa. He goes too far at times where he's just being plain annoying and not fun. Whichever guest he picks to latch onto, he sours the experience for them. And while Kim Hee Won may play a lot of villains, let's not forget he played the ever-doting friend, So Jung Monk in "Gu Family Book" which finished airing before this episode. But people don't take that into account. With that said, though, this episode cemented me finding Jung Woo In creepy as all get out. I would NOT want him running my way in the darkness, lol.
About 2 months ago . Report . Reply
Avatar image

simon

notice in part 6 at 6:58 ji hyo and gary exchanging notes while ji suk jin is talking to the judge everyone else was laughing and talking and they were the only silent two
2 months ago . Report . Reply
Avatar image

meme

poor hee won, haha pick on him. lol. i like this eps, its refreshing and i really believe that jsj did it himself!
2 months ago . Report . Reply
Avatar image

michiko13

This is a fun episode! It's so rare to see these actors in this manner.. to think that I've always hate them every time they appear in dramas. Now it would be really hard for me to hate these ahjussis when their smiling and cute images keep popping in my head. Seeing Hee Won being bullied especially by our little Haroro always make me laugh. The ending is unpredictable. I too was doubtful as to who really is the culprit.. didn't expect that at all. Also.. Jae Suk really looks like he belonged in the court. :)
3 months ago . Report . Reply
Avatar image

avreelCuatro

I missed the effect. "THIS IS SPARTA!!".... Commander is suitable for kjk than mr. capable.. that alias has its appeal..
About 5 months ago . Report . Reply
Avatar image

lusy

poor ji suk jin
5 months ago . Report . Reply
Avatar image

karin

Great episode! But it was weird how they didn't explain about the phone calls and messages from JSJ to Jo PD.
5 months ago . Report . Reply
Avatar image

BIGBANGVIP

HAHAHAHA! LOL, I LAUGHED SO HARD WHEN THE JUDGES CAME IN THEN SOMEONE SAID ' IS THAT BEETHOVEN ' HAHAHAHA!
6 months ago . Report . Reply
Avatar image

TN1981

I loved to watch the arguments in the court. Jae Suk was so great when he portrayed as a defense lawyer. He placed all the information for his arguments so intelligently. Jae Suk dominated the court room against four prosecutors and won the case. Very interesting show.
About a year ago . Report . Reply
Avatar image

jashdgahkls

omg poor hee won, he is actually very nice and sensitive. stupid haha. he is the real villain lol
About a year ago . Report . Reply
Avatar image

avreelCuatri

haha is not the villian.. watch it again so that you would know who is the real culprit..
About 5 months ago . Report
Avatar image

jalsdhie

jashdgahkls talks about haha being a villain to hee won, not the villain of the case
2 months ago . Report
Avatar image

tetttt

Funny.
About a year ago . Report . Reply
Avatar image

RunningManFN

I loved this episode! So different and interesting!
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

zer0

hahaha...i love the court battle...but i think the game at the village was too much..haha was funny at first cheat but the 2nd tym around it became unreasonable already
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

mistercurious

aren't every episode different???
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

viira

haha-song ji hyo quit from smoking yoo jae suk-that's a wise decision, you chose for the sake of ur health hahahaha ji hyo unni is speechless ♥♥
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

nicole01

like it funny ep
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

k-DRM

every time they go for a round the judge steps up and ask them to be quiet and serious emmm
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

Reideen

The interogation mission looked fun! We hardly saw that one... I didn't get the advantage and the disadvantage the prosecutor team got.
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

Reideen

YJS is an awesome lawyer!! ^-^
1 year ago . Report
Avatar image

Reideen

He portrays it so well... I can imagine him having that role in an upcoming movie ^^
1 year ago . Report
Avatar image

Anon

This episode wasn't as great as I thought it would be. I wished there were more games aired since those were hilarious. The courtroom at the end was a bit boring since they were acting more serious rather than joking around. Also, I didn't expect Kim Hee Won to have such a soft personality. I love how Ji Suk Jin was so confident against Kim Hee Won. lol
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

Cream

OMG this is so funny! Only me who loves that M.I.B's song "Men In Black" is playing" ^^
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

LeeJongSuk

M.I.B's new song in the beginning ><
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

kstar

lol perfect crime
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

Reideen

I know he is acting... but damn that's scary! LOL
1 year ago . Report
Avatar image

kpob

`it maybe a variety but HAHA is just so rude. poor hee woon i know he must be really tired. i can't laugh in this situation. HAHA, I DONT LIKE YOU IN THIS EPISODE.
1 year ago . Report . Reply
Avatar image

RoroYeoja

aww dont be like that
1 year ago . Report
Avatar image

sassygirl989

haha is really so mean. poor hee won-sshi :(
1 year ago . Report
Avatar image

Holly

I really hated her won ssi in his dramas cuz he's just too much of a villain! Bt thin episode made me see him in a different light n yeah I do agree with you guys, haha poppa did take out the cheating too far :( ! I was really sad bout how the case ended! I hate any injustice or betrayal! Its sad to say this is how even real cases end up these days; with the criminal escaping n the victim guilty! :(
1 year ago . Report
Avatar image

koreanlove

hehe, a court case like in i hear your voice (omg i love the drama) RUNNING MAN FIGHTING!! <3
1 year ago . Report . Reply
No html allowed. Max 1000 chars.
No html allowed. Max 1000 chars.
Only alphabets, numeric digits, underscore (_), and dash (-) are allowed. Min. 4 chars and Max 16 chars.
Anti spam code:
Please enter the character as shown in the image above. Alphabet case doesn't matter.
Max 500 chars.
Max 500 chars.
Anti spam code
Please enter the character as shown in the image above. Alphabet case doesn't matter.

Video Already Reported!

You have already reported this video.

Video Already Reported!

A guest has already reported this video using your current IP address ().
Max 500 chars.
Max 500 chars.
Anti spam code
Please enter the character as shown in the image above. Alphabet case doesn't matter.

Download Already Reported!

You have already reported this download.

Download Already Reported!

A guest has already reported this download using your current IP address ().
Max 500 chars.
Max 500 chars.
Anti spam code:
Please enter the character as shown in the image above. Alphabet case doesn't matter.

Comment Already Reported!

You have already reported this comment.

Comment Already Reported!

A guest has already reported this comment using your current IP address ().
Avatar image

name

cbody
timestamp . Report . Reply
Avatar image

name

timestamp . Report